МЕТА:
- розглянути поняття «фінансова грамотність», «гроші», «доходи»,
«витрати», «бізнес», «сімейний бюджет»,
- дослідити історію державних грошей, основні форми фінансових відносин;
- охарактеризувати окремі доходи родини, розглянути стратегії
збільшення прибуткової частини родинного бюджету
та раціональне використання коштів;
- повторити математичні поняття: «відсоток»,
«середнє арифметичне», «наближені обчислення», «пропорція»,
«гістограма»;
- розв’язати задачі економічного змісту на оподаткування,
банківську діяльність та сімейний бюджет;
- розвивати пізнавальні інтереси учнів, логічне мислення,
формувати інформаційну, комунікативну, рефлексивну компетентності;
вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати,
узагальнювати, робити висновки;
виховувати ділову та творчу активність,
самостійність у формуванні нових знань,
відповідальність, взаємодопомогу, сприяти професійній орієнтації учнів;
- виховувати в учнів риси, які б формували їх як учасників
майбутньої виробничої і підприємницької діяльності.
Міжпредметні зв’язки математика, економіка, історія, українська література.
Відео
Гра "Хто хоче стати мільйонером" (сервіс https://learningapps.org/)
Комментариев нет:
Отправить комментарий